Vacatures in Velp

Dorpsraad Velp
De Dorpsraad Velp heeft als doel het behartigen van de collectieve belangen van de inwoners van Velp en fungeert als intermediair tussen inwoners en de gemeente. Met de fusie van 5 gemeenten tot één grote gemeente Land van Cuijk wordt het nog belangrijker dat Velp zijn identiteit behoudt en zichtbaar blijft.

De Dorpsraad is op zoek naar enthousiaste bestuursleden om het huidige bestuur te komen versterken. Ook zijn we op zoek naar personen die alleen aan willen sluiten om een bepaald project op te pakken/ coördineren binnen de dorpsraad.

Voel jij je betrokken bij Velp en wil je graag een steentje bijdragen aan een leefbaar Velp, neem dan contact op via info@dorpsraadvelp.nl of met één van de bestuursleden.

Stichting Ons Trefpunt

De Stichting Ons Trefpunt beheert het dorpshuis aan de Beukenlaan 11 in Velp en is op zoek naar leden om het huidige bestuur te versterken. Ook is hier altijd de vraag naar (bar)vrijwilligers. Dit werkt vanuit een poule waar je je geheel vrijblijvend voor in kunt schrijven. Komt er een dienst voorbij die jou schikt, kun je je hier voor aanmelden. Tevens staat hier een leuke vergoeding tegenover. Ben je 16+ en lijkt het je leuk, neem dan vooral contact op. Voor vragen of interesse kun je contact op te nemen via info@onstrefpuntvelp.nl